Defectiunile imprimantelor au de multe ori cauze banale. Este bine sa stiti ce aveti de facut inainte sa veniti la service cu imprimanta, mai ales ca uneori aveti lucrari urgente de printat.
1. Daca imprimanta refuza sa printeze si apare un mesaj de eroare in calculator, este bine sa cititi cu atentie mesajul. Acesta contine informatii despre tipul defectului.
2. Daca defectul se refera la comunicatia cu imprimanta, atunci trebuie sa verificati cablul de legatura cu calculatorul, apoi daca driverul imprimantei este corect instalat.
3. Daca defectul provine de la cartuse, atunci apare un mesaj de eroare pe displayul imprimantei, sau se aprinde un led de eroare pe panoul de control. Prin inlocuirea cartusului defect, imprimanta incepe sa tipareasca din nou.
4. Verificati daca imprimanta nu a prins si blocat o coala de hartie. In acest caz mesajul de eroare este "paper jam". Daca puteti scoate coala de hartie fara sa fortati mecanismul imprimantei, atunci este posibil ca sa puteti printa din nou.
Daca nici una dintre aceste actiuni nu duce la inlaturarea defectului, atunci va asteptam cu imprimanta la noi la service, sau ne putem deplasa noi la dvs. in cazul imprimantelor de dimensiuni mari.
Mai multe articole puteti gasi aici.
Eurodata Serv SRL, str. Maior Coravu 27, Bucuresti, sector 2 - 021972
021-250.4797, 0749.103.402 | office@eurodata.com.ro.ro
Termeni si conditii | Confidentialitate
Copyright © 2024 eurodata.com.ro. Toate drepturile rezervate.